Pages

Monday, November 14, 2011

jamuan...jamuan...jamuan....!

lama gila aku xupdate entri aq...huishhh...byak bnde y berlaku sampai aku dah xingt nk citer apa...ngee...xda papa y best pon cuma before balik cuti akhir tahun ni aq ad byk giler jamuan dlm masa 1 hari..alamak aiiii....knyang siot sampai ada makanan yang aku bagi dengan rela nya tanpa melihat langsung kat akak f5..hehe..tetiba jadi baik lak an...tapi ok what daripada aku masukkan makanan ue dalam tong sampah baik aku bagi orang..dalam 4jamuan y aku hadir pada hari ue..yang paling aku suka ialah jamuan FALAH RAWKS! & SIDANG REDAKSI SEKOLAH..bukan nyer aku tak suka jamuan MEDECINE & GEISTY..tp jamuan falah rawks n redaksi hanya dapat aku turut serta pada tahun ni sahaja...medsa n geisty aku dapat join lagi tahun depan....so....emang aq suka giler jamuan redaksi n falah rawks..even simple....xnk taip byk2 dah..just tgk jewk la pic yang sempat aku ambil dari fb syaz hamzah..hehe...

JAMUAN FALAH RAWKS!

tempat : kantin yang terindah
makanan : KFC yang tersedap..:P

members of FALAH RAWKS!
















beberapa keping gambar jamuan y dpt aku tunjuk...

 I <3<3<3 FALAH RAWKS!