Pages

Wednesday, November 16, 2011

tired.....

hari ni aq tak sure apa kena ngan diri aku ny...
tak tau la dtg dari mana angin RAJIN aq tok kemas bilik aku y xberapa besar ue...
even xbrape besar tp aq ny bukan nyer rajin na kemas tiap2 hari an...
katil pon bile nk balik hostel baru kemas & tersusun rapi...
TETAPI...
hari ni aq telah berjaya mengubah keadaan bilik aku ue mengikut citarasa aku..
yeah....
walaupun mak aku macam ta puas aty sbb dy kata bilik aku nmpk ag sempit dgn tambahn brngan y aku ambil dari 'stor'...ngeee~~
aku ttp memperthankan citarasa aku walaupun mak ta puas aty..
"sory mak!"
agpon aku kompem y mak akan ubah balik keadaan bilk aku ue mcm y dy nk bile aq dh balik asrama...
hmmm...xpe la...jnji aq puas aty ngan apa y aq wat ary ni...sekurang-kurangnye hari ni aku xla buang mase j dgn tido j kan....
* GOOD JOB SHA!  : D

cantik x??? bilik aku xda la cantik mcm ny..hnye biase2 saja..huahuahua