Pages

Wednesday, December 28, 2011

s.o.s

dah lama aku x post dlm blog ni...hmm..mlas!! ya...xda apa y nk dkongsi sgt...agpon mmg dh lama aku malas nk amek taw pasal blog ni...hmm...cuti dah nk berakhir...pejam celik pejam celik...minggu dpan dh naik sek...cepat masa berlalu....aku sedar tahun depan aku nk spm...aku cuba nak fokus pada plajarn..tp msti ada y menghalang...samada dr segi persekitaran atau dari dlm diri aku sendiri....jujur aku cakap tahun 2011 tahun paling acuh x acuh aku dlm pljran...aku xnk mcm ni....i need someone @ somebody tok gesa aku...push aku tok xputus asa dlm pljrn...aku bukan pandai sgt...tapi aku mengharap y aku bole bwk sbjk killer aku...i really need someone y mmg pandai + terdekat dgn aku y dorong aku kat sek...mak abah mmg dh dorong...but i think i need MORE supporter....help me!!