Pages

Tuesday, November 29, 2011

what i've done...

today..ye..punyer la mangat giler aku nk p library ary ni..nk blajar ngan membe lame..membe y dh xsame sek lagi...tp bile aq sampai j kat pintu library..dyorg tgh siap nk p pantai..huh...hampeh btol la.,..= ='...da la budx laki sume bwk moto..so,tinggl aq & syaz j y xda knderaan....sabar j la...lpas dyorg bla mcm ue j tinggal kan aku dan syaz..bnde y aq xnk buat spanjg hidup aq akhirnye berlaku tadi...dlm aty tuhan je y tau macam mana bergolak nyer aty aku ni...hmmm...mase kat pantai ue..lpak la,.hirup udara laut..tapi ada bau y kurang senang..mane x nyer,sebelah tmpat kitorg lpak tmpt kude..huishhhh..sabar j la...p la mkn2...jejln...ag sparh dax laki dh lesap p cc...ishh...apa barang la dyorg ny....btw,aq epy dpt jumpe dyorg even kene kutok ngan dyorg! huh! pndk kata..walaupun kami berjauhan tapi persahabatan yang telah terjalin sejak mula memasuki alm persekolah tetap erat terjalin sehingga sekarang....<3 <3 <3

ain y xjemu ajak aku kluo..:P


bdk kuat nganjing! :D



sengkatan dgn syawal!!

ayol y kuat m'ayt pompuan...mngse nyer mase ue ain..haha..pcah prot beb!


kwn aku y pling best! xbrubh langsung....

best kwn dgn dy..bole ajk p mane2...xksh pon kalo dy 1org j laki mse nk jmpe k whateve k...tp sape sngke y dy ni B.A.D.A.R kt mrsm tgb...sgt sportng maaa....

izatul y pkai shawl pink...upe-upenye aku dh kwn dgn dy sjak tadika!


syaz....


ini cume kawn2 y jumpe....ta pnah miss nk cntct dyorg mse cuti.

<3<3<3

PERSAHABATAN INI AKAN KEKAL BUAT SELAMANYA...AMIN..~